Nieuws

Stap vooruit in omgaan met ontevredenheid

Ergens niet tevreden over zijn is vervelend. Zeker als het om iets belangrijks gaat. Maar, doet u er ook iets mee? Neem contact met ons op. Alleen dan kunnen we ermee aan de slag.

Alle Nederlandse pensioenfondsen hebben een klachtenregeling. Ons fonds dus ook. Toezichthouder AFM (Autoriteit Financiële Markten) deed eerder dit jaar onderzoek naar de klachtenbehandeling bij pensioenfondsen. Conclusie van de AFM: dat moet beter!

Wat is een klacht?

Elke uiting van ontevredenheid wordt gezien als een klacht. Vanaf 2023 zal er meer aandacht zijn voor de juiste opvolging hiervan. Vanaf 2024 kunt u hierover teruglezen in ons jaarverslag. Ons fonds volgt hierin de gedragslijn van de Pensioenfederatie. Deze gedragslijn helpt ons en andere pensioenfondsen om iedere uiting van ontevredenheid goed op te pakken.

Bent u ontevreden of tevreden?

Bent u ontevreden over ons? Laat het ons dan weten. We gaan ermee aan de slag. Natuurlijk horen we het ook graag als u wel tevreden bent!